Galerie handlowe od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością nie tylko wśród łowców okazji, ale wśród wielu klientów, którzy od zakupów wymagają czegoś więcej niż tylko spełnienia podstawowych potrzeb konsumpcyjnych. Centra handlowe przypominają dobrze naoliwione maszyny, które mogą dobrze funkcjonować tylko dzięki współpracy poszczególnych składowych. W centrach handlowych tymi najważniejszymi składowymi są oczywiście sklepy, które zajmują lwią część powierzchni użytkowych w obiektach wielkopowierzchniowych. Jakie sklepy najczęściej spotykamy w centrach handlowych? Poniżej krótki przegląd.

Sklepy odzieżowe

Największy odsetek sklepów w polskich centrach handlowych stanowią salony odzieżowe. Polskie i zagraniczne marki cieszą się niezmiennie ogromnym zainteresowaniem niezależnie od zmian zachodzących na rynkach biznesowych. Trzeba sobie szczerze powiedzieć, że zdecydowana większość konsumentów wybiera zakupy w centrach handlowych właśnie ze względu na szeroką dostępność marek z różnych półek cenowych: od niskobudżetowych „sieciówek” po salony najbardziej cenionych projektantów mody. Ogromny wybór sprawia, że zakupy w galerii handlowych dostarczają konsumentom wszystkiego, czego im potrzeba i to bez wychodzenia poza mury galerii.

Zobacz także: https://www.polskaatrakcyjna.pl/korzysci-plynace-z-zakupow-w-centrach-handlowych/

Sklepy obuwnicze i galanteryjne

Naturalnym uzupełnieniem oferty odzieżowej są salony obuwnicze i galanteryjne, których w polskich centrach handlowych nie brakuje. Konsumenci zwracają uwagę przede wszystkim na jakość butów, torebek czy walizek – obuwie i galanteria skórzana często traktowane są jako długoterminowa inwestycja w wizerunek. Dostępność produktów zarówno z wyższej, jak i niższej półki cenowej zazwyczaj jest odpowiednio zrównoważona, co korzystnie wpływa na reputację galerii handlowych.

Supermarkety

Nieodłącznym elementem nowoczesnych centrum handlowych są hiper oraz supermarkety. Dość powiedzieć, że w pierwszych galeriach handlowych powstałych na Zachodzie to właśnie sklepy spożywcze stanowiły serca dużych obiektów komercyjnych. Tendencja ta zaczęła z czasem słabnąć, a „pole position” zajęła branża odzieżowa. To jednak nie zmienia faktu, że w każdej galerii handlowej znajdziemy przynajmniej jeden duży supermarket. Nie inaczej jest w jednej z najbardziej rozpoznawalnych centrum handlowych w Polsce, czyli w Złotych Tarasach. Ta najlepsza galeria w Warszawie to teren wymagający, w którym bez problemu można zrobić zakupy spożywcze, a przy tym zasilić szafę w kilka nowych ubrań.

Drogerie, perfumerie, apteki

Zdrowie i uroda stanowią niezwykle istotne elementy naszego życia, dlatego centra handlowe w Warszawie i w innych polskich miastach oferują swoim klientom szeroki wybór dostępnych drogerii czy perfumerii. Choć ich oferta w dużej mierze kierowana jest do kobiet, mężczyźni również mogą szybko i sprawnie kupić podstawowe artykuły higieniczne czy prezenty dla najbliższych. W galeriach handlowych coraz częściej pojawiają się również apteki, dzięki czemu konsumenci mają okazję wykupić swoje recepty w drodze do supermarketu.

Odwiedź stronę zlotetarasy.pl żeby zobaczyć sklepy jakie aktualnie się tam znajdują.