Należą do jednych z najpopularniejszych ekspozytorów reklamowych i są chętnie wybierane przez przedstawicieli firm z różnych branż. Mowa o stojakach obrotowych na ulotki i inne materiały promocyjne. W jakich jednak miejscach warto je ustawić? Odpowiedź znajduje się w kolejnych częściach tekstu. Zapraszamy do porównania informacji z własnymi pomysłami na wykorzystanie tego rodzaju stojaków.
Stojaki obrotowe z odpinanymi kieszeniami na ulotki
Stojaki reklamowe to obszerna kategoria produktowa, która mieści ekspozytory różniące się konstrukcją, wyglądem czy funkcjonalnościami. Ciekawą grupą dostępnych w niej produktów są niewątpliwie stojaki obrotowe, czyli wyposażone w obrotowe łożysko i oferujące większą swobodę w prezentowaniu wybranych materiałów promocyjnych. Warianty oferowane przez sklep internetowy topexpo.pl są wzbogacone dwoma kolumnami kieszeni dostosowanych do ulotek, magazynów czy broszur. Mają także specjalne spinki pozwalające na odpinanie oraz przypinanie kieszeni. To z kolei sprawia, że obrotowe ekspozytory zyskują spersonalizowany charakter, czyli można dostosowywać je do bieżących potrzeb.
Ten rodzaj ekspozytorów sprawdza się doskonale również w połączeniu z innymi stojakami i sprzętem prezentacyjnym. Materiały umieszczone w kieszeniach mogą zawierać informacje, które będą z kolei uzupełniane przez treści widniejące w gablocie wewnętrznej zawieszonej na głównej ścianie lub innym narzędziu. W mniejszym lokalu, punkcie usługowym, biurze lub instytucji mogą one jednak także pełnić funkcję jedynego nośnika informacji. Wówczas warto skorzystać ze wszystkich dostępnych kieszeni i umieścić w nich kilka typów materiałów, np. ulotki i katalogi, tak, żeby mający z nimi kontakt odbiorcy mogli dowiedzieć się jak najwięcej.
Przykładowe miejsca na stojaki obrotowe
A w jakich miejscach warto postawić ten rodzaj ekspozytorów? Ze względu na możliwość ich obracania i większą swobodę w prezentowaniu materiałów informacyjnych, wizerunkowych i promocyjnych, dostępnych jest wiele wariantów. Stojaki obrotowe można zatem umieścić w głównym punkcie pomieszczenia, do którego trafiają klienci i odbiorcy (np. hol, recepcja albo poczekalnia) albo blisko wyjścia z budynku. Podczas ciepłych miesięcy te stojaki sprawdzać mogą się także ustawione na zewnątrz lokalu, tuż przy wejściu do środka.
Stojaki z możliwością obracania idealnie nadają się również do wykorzystania podczas wielu wydarzeń z firmowego kalendarza. Mowa o konferencjach branżowych, targach, szkoleniach i spotkaniach organizowanych poza siedzibą firmy. Mogą one wówczas nie tylko skutecznie dopełnić organizację stoiska wystawienniczego, ale też ułatwić utrzymanie w nim porządku i stworzenie pozytywnego pierwszego wrażenia. To z kolei pozwala na postawienie pewnego kroku na drodze prowadzącej do zbudowania silnego, profesjonalnego wizerunku.