Reklamy zewnętrzne to formy promocji, które wprowadzane są do bezpośredniego otoczenia potencjalnych klientów, dlatego mogą być widywane przez nich, na co dzień. Dodatkowo taka forma reklamy ma możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. W centrum miasta czy przy ruchliwej ulicy codziennie przewija się mnóstwo osób, dlatego reklama w takim miejscu to dobry sposób na pozyskanie nowych Klientów.
Banery reklamowe jako wielofunkcyjna forma promocji firmy
Jedną z najpopularniejszych form reklam zewnętrznych są banery reklamowe, które dzięki wielu możliwościom opracowania i ulepszenia mogą pełnić wiele funkcji jednocześnie. Największą zaletą banerów jest brak ograniczeń wielkościowych. Dzięki wielkoformatowym reklamom można lepiej dotrzeć do odbiorcy i stać się jeszcze bardziej widocznym dla potencjalnego Klienta. Dzięki swojej wielkości banery reklamowe mogą być widoczne dla nawet podczas szybkiej jazdy samochodem czy po zmroku. Specjalna forma banerów reklamowych typu Backlit pozwala na umieszczenie reklamy w odpowiednim podświetleniu, co sprawia, że jest widoczna nawet w ciemności. Dzięki możliwości zastosowania wysokiej jakości powlekania translucentnego na materiale backlit można uzyskać maksymalne nasycenie kolorów, a dzięki temu również większą widoczność. Takie ulepszenie sprawia, że reklama spełnia swoje funkcje 24 godziny na dobę, co znacznie wpływa na poszerzenie grona jej odbiorców. Dodatkowo podświetlenie zwykle stanowi czynnik, który dodatkowo przyciąga uwagę odbiorcy, szczególnie jeżeli jest to jedyny podświetlony punkt na tle ciemnego otoczenia.
Reklama zewnętrzna po zmroku – jakie powinna mieć właściwości?
Reklamy, które mają spełniać swoje funkcje również po zmroku, powinny być podświetlone i dobrze widoczne już z daleka. Dlatego przy wyborze takiej reklamy warto postawić na formy wielkoformatowe, które będą łatwiej przyciągać uwagę nawet w czasie ograniczonej widoczności. Szeroką gamę sposobów promocji marki oferuje firma reklamowa Patrz, która zapewnia produkcje tablic, witryn, banerów reklamowych, plakatów i innych gadżetów do skutecznej promocji biznesu. Ponadto w reklamie nocnej lepszym rozwiązaniem mogą okazać się formy zawierające minimalną ilość tekstu ograniczającą się do nazwy firmy, jej podstawowego hasła reklamowego czy przyciągającej uwagę grafiki. Warto także zastosować żywe, mocno nasycone kolory lub neonowe wstawki, które będą widoczne z dużej odległości. Podświetlenia o kolorowych barwach również będą stanowić dodatkowy atut takiej reklamy.